- ПРОБЛЕМА ВЛАДИ МИТЦЯ НАД НАТОВПОМ У РОМАНІ П. ЗЮСКІНДА «ЗАПАХИ»
- ОСОБЛИВОСТІ МАТЕРІАЛІЗАЦІЇ ОВІДІЄВИХ МЕТАМОРФОЗ У РОМАНІ К. РАНСМАЙРА «ОСТАННІЙ СВІТ»
- ДІАЛОГ АВТОРА І ЧИТАЧА У ПОСТМОДЕРНІСТСЬКОМУ РОМАНІ У. ЕКО «ІМ’Я ТРОЯНДИ»
- ГРА З ЧИТАЧЕМ У РОМАНІ У. ЕКО «ІМ’Я ТРОЯНДИ»
- «ТЕАТР АБСУРДУ» ЕЖЕНА ЙОНЕСКО
- СЕНС ЦЕНТРАЛЬНОЇ МЕТАФОРИ У П’ЄСІ Е. ЙОНЕСКО «НОСОРОГИ»
- ПРОБЛЕМА ЦІННОСТІ ЖИТТЯ У КОНФОРМІСТСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ (За п’єсою Ф. Дюрренматта «Гостина старої дами»)
- СУТНІСТЬ ПРОТИСТОЯННЯ ПЕЛЕГРІНА І БАРОНА (За п’єсою М. Фріша «Санта-Крус»)
- КОЛИ ПОВЕРНЕТЬСЯ АНГЕЛ? (За новелою Г. Маркеса «Стариган з крилами»)
- «ВІЙНА РУЙНУЄ НАШІ ДУШІ» (Е. Хемінгуей)
- ОСОБЛИВІСТЬ ТВОРЧОЇ МАНЕРИ Е. ХЕМІНГУЕЯ
- ЖИТТЄПОДІБНИЙ СЮЖЕТ І ФІЛОСОФСЬКО-СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ ПОВІСТІ-ПРИТЧІ Е. ХЕМІНГУЕЯ «СТАРИЙ І МОРЕ»
- ЧИ ВРЯТУЄ ЛЮДИНУ КОХАННЯ? (За романом К. Гамсуна «Пан»)
- ВИРАЖЕННЯ ТРАГЕДІЇ ГОЛОКОСТУ В ПОЕЗІЇ «ФУГА СМЕРТІ» ПАУЛЯ ЦЕЛАНА
- АПОКАЛІПТИЧНЕ БАЧЕННЯ ПОДІЙ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ У ВІРШІ «ФУГА СМЕРТІ» ПАУЛЯ ЦЕЛАНА
- ТЕМА ЛЮДСЬКОЇ ПАМ’ЯТІ В ОПОВІДАННІ Г. БЕЛЛЯ «ПОДОРОЖНІЙ, КОЛИ ТИ ПРИЙДЕШ УСПА…»
- МОТИВИ ПЕРЕСТОРОГИ В РОМАНІ А. КАМЮ «ЧУМА»
- НОВАТОРСТВО «ЕПІЧНОГО ТЕАТРУ» Б. БРЕХТА
- «РУКОПИСИ НЕ ГОРЯТЬ» (М. Булгаков про роль і долю митця)
- ТЕМА ДОБРА І ЗЛА В РОМАНІ М. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА»
- ОСОБЛИВОСТІ САТИРИ В РОМАНІ М. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА»
- ВЗАЄМИНИ ІЄШУА Й ПІЛАТА В РОМАНІ М. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА»
- СВОЄРІДНІСТЬ