Мапа

 

  • НОВАТОРСТВО «ЕПІЧНОГО ТЕАТРУ» Б. БРЕХТА
  • «РУКОПИСИ НЕ ГОРЯТЬ» (М. Булгаков про роль і долю митця)
  • ТЕМА ДОБРА І ЗЛА В РОМАНІ М. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА»
  • ОСОБЛИВОСТІ САТИРИ В РОМАНІ М. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА»
  • ВЗАЄМИНИ ІЄШУА Й ПІЛАТА В РОМАНІ М. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА»
  • СВОЄРІДНІСТЬ ПОЕТИЧНОГО БАЧЕННЯ Б. ПАСТЕРНАКА
  • ПІЗНЯ ПОЕЗІЯ АННИ АХМАТОВОЇ — ВІДОБРАЖЕННЯ ТРАГЕДІЇ ЧАСУ
  • ОСНОВНІ МОТИВИ ЛІРИКИ А. АХМАТОВОЇ
  • ЛІРИЗМ ПРОЗИ І ПОЕЗІЇ І. О. БУНІНА
  • ПОЕТИЧНА СИМВОЛІКА ЛІРИКИ О. БЛОКА
  • ХУДОЖНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЕЗІЇ ПОЕТІВ-СИМВОЛІСТІВ ХХ СТОЛІТТЯ
  • «ПІСНЯ НАД ПІСНЯМИ» ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА — ЛІРИЧНИЙ І СИМВОЛІЧНИЙ РОМАН ПРО КОХАННЯ
  • ДУХОВНА І ОБРАЗНА СИЛА ПОЕЗІЇ РІЛЬКЕ
  • ТЕМА ВІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ У ВІРШАХ ГІЙОМА АПОЛЛІНЕРА «МІСТ МІРАБО» ТА «ЗАРІЗАНА ГОЛУБКА І ВОДОГРАЙ»
  • РЕАЛЬНІСТЬ І МІФОТВОРЧІСТЬ ЯК СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ НОВЕЛИ Ф. КАФКИ «ПЕРЕВТІЛЕННЯ»
  • ГУМАНІСТИЧНА ПОЗИЦІЯ АВТОРА В РОЗКРИТТІ ОБРАЗУ ГЕРОЯ В ОПОВІДАННІ О. І. КУПРІНА «ГРАНАТОВИЙ БРАСЛЕТ»
  • «РОЗТОПТАНІ ПЕЛЮСТКИ» ЄВГЕНА МАЛАНЮКА
  • СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ АНТИТЕЗИ У ЗБІРЦІ ЄВГЕНА МАЛАНЮКА «СТИЛЕТ І СТИЛОС»
  • ПИТАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ЄВГЕНА МАЛАНЮКА
  • КРЕВНИЙ ЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ З ПРИРОДОЮ У ПОЕМІ Б. ОЛІЙНИКА «КРИЛО»
  • «Я ЗЕМЛІ НАЛЕЖУ. ВЕСЬ. ДО ДНА» (І. Драч)
  • ВСЕЛЮДСЬКА ТРАГЕДІЯ ТА ЇЇ ОСМИСЛЕННЯ У ПОЕМІ І. ДРАЧА «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА»
  • ОБРАЗИ ПОЕМИ І. ДРАЧА «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА»