(продуктивність, потужність, енергоємність, калорійність тощо).
Корпорація — акціонерна форма власності, що передбачає колективне володіння власністю (капіталом), концентрацію функцій управління підприємством в руках професійних управляючих (менеджерів).
Кошторис в-ва – це підрахунок сукупних витрат підприємства, що пов’язані з основою його діяльністю за певний період, незалежно від того, віднесено їх на собівартість продукції в цьому періоді чи ні.
Кошторисна вартість будівництва — це виражені в грошовій формі нормативні (проектовані) витрати на: будівельно-монтажні роботи.
Кредитоспроможність підприємства — наявність у підприємства передумов для отримання кредиту та його повернення в строк.
Критерій — це головна відмітна ознака й визначальна міра вірогідності пізнання суті ефективності виробництва.
Летючий контроль — раптовий (без попередження) і нетривалий контроль якості виробів (роботи виконавців) на окремих дільницях виробництва.
Лізинг- підприємницька діяльність, що спрямована на інвестування власних або позичених фінанасових коштів і полягає у наданні лізингодавцем у виключне корстування на певний термін лізингоодержувачу майно за умови здійснення періодичних лізингових платежів.
Ліквідність підприємства — спроможність підприємства своєчасно розраховуватися за зобов’язаннями або можливість перетворення статей активу балансу в гроші для оплати зобов’язань.
Ліцензійна угода- договір, згідно з яким власник винаходу, корисної моделі, промислового зразка, пердає іншій стороні ліцензію на використання в певних межах своїх прав на патенти.
Локальний (комерційний, госпрозрахунковий) ефект означає конкретний результат виробничо-господарської діяльності, що забезпечує достатність власних фінансових ресурсів для саморозвитку підприємства.
Мале підприємство — суб’єкт господарювання з певним кількісним критерієм чисельності працюючих та обсягів господарського обігу.
Маржинальний прибуток характеризує величину виторгу від продажу продукції за мінусом змінних витрат.
Маркетинг — виробничо-комерційна діяльність підприємства, що спрямована на виявлення та задоволення потреб в його продукції (послугах), і полягає в продажу цієї продукції для одержання прибутку.
Масове виробництво — тип виробництва, який характеризується вузькою номенклатурою і великим обсягом випуску продукції, яка безперервно виробляється протягом тривалого часу.
Методи управління — способи, засоби управлінської діяльності, зі допомогою яких робота персоналу спрямовується на досягнення цілей, які стоять перед об’єктом управління.
Мито справляється з вартості або обсягу