Терміни з економіки підприємства

рівномірного (в однакові проміжки часу) випуску  продукції.

Рівень якостіце кількісна характеристика міри придат­ності продукції для задоволення конкретного попиту на неї як порівняти з відповідними базовими показниками за фіксованих умов споживання. Оцінка якості продукції передбачає визна­чення абсолютного, відносного, перспективного та оптималь­ного її рівнів.

 Робітники — працівники, які безпосередньо створюють матеріальні цінності чи надають різноманітні послуги.

Розширення діючого підприємства — спорудження за новим проектом його другої та наступних черг, додатко­вих виробничих комплексів, нових цехів чи розширення існуючих, а також допоміжних та обслуговуючих госпо­дарств, комунікацій тощо.

Санація — комплекс послідовних взаємопов’язаних заходів фінансово-економічного, виробничо-технічного, соціального характеру, спрямованих на виведення суб’єкта господарювання з кризи і відновлення або досягнен­ня ним прибутковості та конкурентоспроможності.

Світові цінигрошовий вираз міжнародної вартості товарів, що реалізуються на світовому ринку.

Серійне виробництво — тип виробництва, який характеризується об­меженою номенклатурою і відносно великим обсягом випуску продукції, яка виробляється періодично повторюваними партіями.

Сертифікати — особ­ливий вид державних цінних паперів, які засвідчують право власника на безкоштовне одержання в процесі приватизації певної частки майна державних підпри­ємств.

Сертифікація — дія, яка за допомогою сертифіката відповідності або знака відповідності потверджує, що продукція або послуга відповідає пев­ному стандарту або іншому нормативно-технічному документу.

Сертифікація продукції – організаційно- технічний процес, що завершеється видачею сертифіката.

Синдикат — одна із форм монопольного об’єднання підприємств з ме­тою здійснення комерційної діяльності при одночасному зберіганні юри­дичної та виробничої самостійності.

Синергічний ефект виражає комбінований вплив сукупності інновацій на фінансово-економічний стан суб’єкта господарювання, коли загальний ефект перевищує суто арифметичну суму впливу на виробництво (діяльність) кожної інновації зокрема, тобто коли кожна інновація посилює вплив усіх інших.

Система мотивації – це сукупність взаємозв’язаних заходів, що заохочують окремого працівника або трудовий колектив у цілому активно працювати для досягненя індивідуальних і загальних цілей підприємства.

Система технічного обслуговування вир- ва-  сукупність процесів із підтримання в робочому стані машин, устаткування та ін засобів праці.

Система якості – це сукупн організаційної структури, відповідальності,