Рекламні оголошення у засобах масової інформації як метод залучення претендентів

Практично будь-яка організація постійно відчуває потребу у персоналі. Одним із найбільш розповсюджених методів задоволення потреб в персоналі на сьогоднішній день є розміщення рекламних оголошень у засобах масової інформації, який використовуються в ситуації коли пропозиція перевищує попит у робочій силі. Для отримання необхідної інформації кандидатом рекламне оголо­шення повинно містити достатньо даних про роботу, необхідну квалі­фікацію, розміщення організації, оплату праці для того, щоб небажані або некваліфіковані фахівці не подавали заяв. Водночас рекламне оголошення повинно бути привабливе для кваліфікованих кандидатів, має створювати гарне враження про компанію або відділ і робити наголос на перевагах пропонованої роботи.  Посадові характеристики й мінімальні вимоги до претендентів на посаду відрізняються. До текстів рекламних оголошень включають мінімальні вимоги. В об’яві про прийом на роботу повинно бути вказано: особливості організації (назва, розташування, діяльність), характеристика посади (коло завдань, місце у структурі, перспективи росту), вимоги до кандидата (знання, досвід, кваліфікація, навички, працездатність), система оплати праці та стимулювання, особливості процесу відбору (необхідні документи та строки їх подання), адреса та контактні телефони. Процес залучення претендентів за допомогою рекламних оголошень  має свої переваги та недоліки. Наприклад, перевагами можна вважати  широкі можливості вибору кандидатів; поява нових ідей про розвиток організації, які вони можуть принести з собою. До недоліків відносять більші витрати, можливість погіршення морально-психологіного клімату і, як наслідок, конфліктів серед нових та старих працівників; високий ступінь ризику через те, що ви приймаєте на роботу незнайому людину; потреба в періоді адаптації.

Згідно з останніми дослідженнями, 75 % читачів рекламних оголошень про роботу вважають, що назва організації має важливе значення і завжди повинна бути представлена в рекламі. Найвища концентрація рекламних оголошень спостерігається зазви­чай у великих містах у недільних газетах. У випадку, коли організація шукає працівника, який має спеціальні знання і навички, необхідно вибирати той рекламний носій, який досягає цільового сегмента в загальній масі народонаселення.