рівномірного (в однакові проміжки часу) випуску продукції.
Рівень якості—це кількісна характеристика міри придатності продукції для задоволення конкретного попиту на неї як порівняти з відповідними базовими показниками за фіксованих умов споживання. Оцінка якості продукції передбачає визначення абсолютного, відносного, перспективного та оптимального її рівнів.
Робітники — працівники, які безпосередньо створюють матеріальні цінності чи надають різноманітні послуги.
Розширення діючого підприємства — спорудження за новим проектом його другої та наступних черг, додаткових виробничих комплексів, нових цехів чи розширення існуючих, а також допоміжних та обслуговуючих господарств, комунікацій тощо.
Санація — комплекс послідовних взаємопов’язаних заходів фінансово-економічного, виробничо-технічного, соціального характеру, спрямованих на виведення суб’єкта господарювання з кризи і відновлення або досягнення ним прибутковості та конкурентоспроможності.
Світові ціни—грошовий вираз міжнародної вартості товарів, що реалізуються на світовому ринку.
Серійне виробництво — тип виробництва, який характеризується обмеженою номенклатурою і відносно великим обсягом випуску продукції, яка виробляється періодично повторюваними партіями.
Сертифікати — особливий вид державних цінних паперів, які засвідчують право власника на безкоштовне одержання в процесі приватизації певної частки майна державних підприємств.
Сертифікація — дія, яка за допомогою сертифіката відповідності або знака відповідності потверджує, що продукція або послуга відповідає певному стандарту або іншому нормативно-технічному документу.
Сертифікація продукції – організаційно- технічний процес, що завершеється видачею сертифіката.
Синдикат — одна із форм монопольного об’єднання підприємств з метою здійснення комерційної діяльності при одночасному зберіганні юридичної та виробничої самостійності.
Синергічний ефект – виражає комбінований вплив сукупності інновацій на фінансово-економічний стан суб’єкта господарювання, коли загальний ефект перевищує суто арифметичну суму впливу на виробництво (діяльність) кожної інновації зокрема, тобто коли кожна інновація посилює вплив усіх інших.
Система мотивації – це сукупність взаємозв’язаних заходів, що заохочують окремого працівника або трудовий колектив у цілому активно працювати для досягненя індивідуальних і загальних цілей підприємства.
Система технічного обслуговування вир- ва- сукупність процесів із підтримання в робочому стані машин, устаткування та ін засобів праці.
Система якості – це сукупн організаційної структури, відповідальності,