Мапа СЛОВА СВЯТО БЕЗ МИКОЛАЯ 11 клас Перекази ЄДНАННЯ ЖИТТЯ І МИСТЕЦТВА В ЕПОХУ ПОСТМОДЕРНІЗМУ СВОЄРІДНІСТЬ САТИРИ ХХ СТОЛІТТЯ АНТИВОЄННИЙ ПАФОС У ТВОРЧОСТІ ВИЗНАЧНИХ ПИСЬМЕННИКІВ ХХ СТОЛІТТЯ МОТИВИ ПЕРЕСТОРОГИ У ТВОРАХ ВИЗНАЧНИХ ПИСЬМЕННИКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ПРОБЛЕМА ВЛАДИ МИТЦЯ НАД НАТОВПОМ У РОМАНІ П. ЗЮСКІНДА «ЗАПАХИ» ОСОБЛИВОСТІ МАТЕРІАЛІЗАЦІЇ ОВІДІЄВИХ МЕТАМОРФОЗ У РОМАНІ К. РАНСМАЙРА «ОСТАННІЙ СВІТ» ДІАЛОГ АВТОРА І ЧИТАЧА У ПОСТМОДЕРНІСТСЬКОМУ РОМАНІ У. ЕКО «ІМ’Я ТРОЯНДИ» ГРА З ЧИТАЧЕМ У РОМАНІ У. ЕКО «ІМ’Я ТРОЯНДИ» «ТЕАТР АБСУРДУ» ЕЖЕНА ЙОНЕСКО СЕНС ЦЕНТРАЛЬНОЇ МЕТАФОРИ У П’ЄСІ Е. ЙОНЕСКО «НОСОРОГИ» ПРОБЛЕМА ЦІННОСТІ ЖИТТЯ У КОНФОРМІСТСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ (За п’єсою Ф. Дюрренматта «Гостина старої дами») СУТНІСТЬ ПРОТИСТОЯННЯ ПЕЛЕГРІНА І БАРОНА (За п’єсою М. Фріша «Санта-Крус») КОЛИ ПОВЕРНЕТЬСЯ АНГЕЛ? (За новелою Г. Маркеса «Стариган з крилами») «ВІЙНА РУЙНУЄ НАШІ ДУШІ» (Е. Хемінгуей) ОСОБЛИВІСТЬ ТВОРЧОЇ МАНЕРИ Е. ХЕМІНГУЕЯ ЖИТТЄПОДІБНИЙ СЮЖЕТ І ФІЛОСОФСЬКО-СИМВОЛІЧНИЙ ЗМІСТ ПОВІСТІ-ПРИТЧІ Е. ХЕМІНГУЕЯ «СТАРИЙ І МОРЕ» ЧИ ВРЯТУЄ ЛЮДИНУ КОХАННЯ? (За романом К. Гамсуна «Пан») ВИРАЖЕННЯ ТРАГЕДІЇ ГОЛОКОСТУ В ПОЕЗІЇ «ФУГА СМЕРТІ» ПАУЛЯ ЦЕЛАНА АПОКАЛІПТИЧНЕ БАЧЕННЯ ПОДІЙ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ У ВІРШІ «ФУГА СМЕРТІ» ПАУЛЯ ЦЕЛАНА ТЕМА ЛЮДСЬКОЇ ПАМ’ЯТІ В ОПОВІДАННІ Г. БЕЛЛЯ «ПОДОРОЖНІЙ, КОЛИ ТИ ПРИЙДЕШ УСПА…» МОТИВИ ПЕРЕСТОРОГИ В РОМАНІ А. КАМЮ «ЧУМА» Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71